Španski 470 dominira međunarodnom regatom Lanzarote nakon dana pogođenog izmaglicom koja dolazi iz Sahare

12/02/2023

Ažurirano u 7:54

Doći do 26 čvorova i valova od tri metra bili su uvjeti koje smo vidjeli ove nedjelje u trećem takmičarskom danu Lanzarote International Regatta. Flota 470 je došla da završi trku, dok 49er i 49erFX nisu mogli da se takmiče zbog "calima", prašine koja dolazi iz Sahare koja izlazi na Kanarska ostrva i te dobre vidljivosti je nemoguće.

Španija, segmenti i trećine u 470

I ogromni valovi i jaka praznina bili su izazov za flotu. Upravo ih je 'calima' - suspendirana prašina iz Sahare koja je stavila Lanzarote, Fuerteventuru i Gran Canariu pod žuto upozorenje - spriječila da nastave sa današnjim testovima . Sa smanjenom vidljivošću na oko 200 metara, sigurnost je prevladala i po prvi put je trkački odbor poslao flotu nazad u Marinu Rubicón.

Anton Dahlberg i Lovisa Karlsson vratit će prvo mjesto nakon pobjede na novoj regati s velikim valovima i vjetrom. Ova pobjeda omogućava snovima da savladaju bivše lidere Jordija Xammara i Noru Brugman (ESP), koji danas neće moći da se takmiče nakon što se Nora povrijedila napuštajući stazu: „Srećom, fizioterapeutkinja španske federacije Pilar Clapes napravila je odličan posao tako da ću sutra biti sto posto, a već sam u najboljem izdanju!” , On je potpisao.

Uprkos tome, današnji bodovi će sigurno biti odbačeni, pa Španci ostaju na pobjedničkom postolju i prelaze na drugo mjesto u ukupnom poretku, sa 11 bodova prednosti u odnosu na saigrače Silvia Mas i Nico Rodríguez.

La Catalana i Galician rade sjajan posao na Lanzaroteu, uvijek uspijevajući biti među prvih 10 svih regata na kojima je flota 470 učestvovala u ova tri dana takmičenja.

“Sretni smo jer nam je na kraju cilj da pokušamo da dodamo vrijeme zajedno i da ne pravimo velike greške i to radimo. Dobro se takmičimo u floti koja uključuje praktično sve najbolje na svijetu, nedostaju samo jedan ili dva čamca iz prvih 10. Ovo su dani kada se možete slomiti, prevrnuti i napraviti greške koje vas izbace iz prvenstva. Vratiti se bez velikih odbacivanja i bez velikih grešaka znači biti srećan”, objasnio je Nico Rodríguez.

Osvajač bronzane olimpijske medalje u Tokiju zajedno sa Xammarom, Galicijan ima stvari jasne: „Mi smo tim koji je kratko jedrio zajedno i još imamo posla pred nama. Radi se o tome da budemo dosljedni i da vidimo da se takmičimo na visokom nivou. Sve regate su sada važne i mi uzimamo međunarodnu regatu na Lanzaroteu za našu takvu kakva jeste: ozbiljna, važna regata, sa dobro okupljenim timom kao što vidimo. Zadovoljni smo procesom koji pratimo”.

Nema proba za 49er

Glavni zvaničnik međunarodne regate Lanzarote, Ricardo Navarro, požalio je što nije bilo moguće odraditi više regata. “Danas smo imali mnogo posjeta, možda i više nego što bismo željeli, ali razlog zašto nije bilo više testiranja bila je izmaglica. U našem sportu radimo u direktnom kontaktu sa prirodom i, ponekad, priroda kaže da ne možemo da se krećemo”.

U međuvremenu, dva britanska tima uklapaju se u prvo mjesto u floti 49er i 49erFX: James Peters i Fynn Sterritt i Freya Black i Saskia Tidey, redom.

Ovog popodneva čak su i letovi za Lanzarote i iz njega odgođeni zbog efekata izmaglice. Ako se prašina iz Sahare raščisti preko noći i vidljivost se poboljša, plan je da odradimo moto kompletne flote, a zatim utrku za medalju, sa samo 10 najboljih finišera na 470, 49er i 49erFX.